Jana Dolejšová, marketérka na volné noze

Jana dolejšová, marketérka na volné noze

Jana Dolejšová je marketérka na volné noze, která miluje cestování a sport, bez kterého si život nedokáže představit. Profesně se Jana věnuje marketingu především v oblasti služeb, který ji baví hlavně díky své komplexnosti a rozmanitosti.

Odkud pocházíte a čemu se věnujete? Představte si situaci: Na konferenci TEDx stojí řečník a má mluvit o Vás. Co řekne?

Pocházím ze Šternberka, který si hodně lidí plete se Štramberkem, profesně se věnuju marketingu a baví mě cestovat, zpívat, číst, sportovat a jíst. A kdyby o mně někdo mluvil na TEDxu? Uff, na to jsem moc velkej introvert, to bych nikdy nepřipustila.

Řekněme, že nabízím skvělou službu, kterou ale nikdo nekupuje. Když se rozhodnu na Vás obrátit s žádostí o pomoc, tak jaký bude další postup?

V první řadě začneme pátrat. Těch věcí, co jsou špatně, může být celá řada. Novým klientům vždycky nejprve pošlu brief se spoustou všetečných otázek, na které potřebuju znát odpověď. Už jen to, že si na to udělají čas a zamyslí se nad nimi, je mnohdy nasměruje ještě předtím, než vůbec začneme spolupracovat. Pak záleží, na jaké formě spolupráce se domluvíme. Někomu více vyhovují (ne)pravidelné konzultace, aby získal nové nápady, jiný úhel pohledu, zpětnou vazbu na své dosavadní marketingové aktivity, nebo náměty, jak je posunout dál. Někdo zas potřebujte stratéga, co si celý marketing vezme na povel, dá tomu hlavu a patu a celé to odřídí, ať už s týmem externistů, nebo interních lidí.

Jedním z Vašich klientů je i advokátní kancelář eLegal. Jak jste se tam dostala a co máte na starost?

To je dlouhý příběh, ale ve zkratce mě do toho uvrtali moje sestra a můj přítel, kteří stáli u zrodu eLegalu a potřebovali pomoc s marketingem. Docela dlouho jsem se jim bránila, protože jsem si nechtěla do osobních vztahů pouštět business, ale nakonec mě udolali. Stavěli jsme tenkrát eLegal úplně z nuly a to mě vždycky na projektech baví nejvíc. Navíc advokacie v té době, co se marketingu a komunikace týče, nebyla zrovna progresivním oborem. Byla pro nás výzva to změnit a myslím, že se to podařilo. Baví mě sledovat, jak čím dál víc advokátních kanceláří umí právo pojmout moderně, lidsky a inovativně.

Jak v eLegalu používáte SimpleShop? Využíváte ho i ve vlastních pracovních aktivitách mimo eLegal?

Loni jsme spouštěli nový web a hledali řešení, které nám umožní snadné registrace na školení a webináře nebo přístup k jejich záznamům. SimpleShop nám doporučilo několik lidí, u kterých jsem si jistá, že nedávají doporučení jen tak ledasčemu. Používám ho ještě u jednoho svého klienta, také na registrace na různé workshopy apod.

Ve Vašem Biu na Twitteru píšete, že jste ekoteroristka. Co to znamená?

To je samozřejmě nadsázka. Nemám u lidí ráda bezohlednost nejen vůči sobě navzájem, ale taky vůči přírodě. Nejsem žádný fanatik, co radši umře žízní, než by si koupil vodu v PETce, ale snažím se zkrátka sama za sebe dělat maximum pro to, aby tahle planeta byla obyvatelná i pro další generace. A cestou něžného terorizování se k tomu pokouším vést i své blízké okolí.

Přečtěte si naše další články

Dominika se stará o naše blogy a svět onlinu. Volný čas ráda tráví v přírodě se svým psem Marleym, na tenisovém kurtu nebo někde na cestách. Letenky uloví dřív, než přistanou na webu.
Dominika Kostrhonová

Skvělý článek, co říkáte?

Aby vám žádný další neutekl, nechejte nám na sebe e-mail.

Přečtěte si také

Na podobné téma jsme napsali spoustu článků.
Tady je několik z nich

Začněte prodávat se simpleshopem během několika minut

Začněte prodávat se SimpleShopem během několika minut

Chcete začít prodávat rychle a bez zbytečného zdržování? Se SimpleShopem to zvládnete během několika minut. Stačí pár jednoduchých kroků a můžete začít prodávat ještě dnes. Přečíst
Kopie návrhu zjistěte, jak využít instagram k propagaci prodejního formuláře a oslovit nové zákazníky (1)

Jak budovat komunitu ještě před spuštěním?

Představte si, že připravujete svůj produkt měsíce, možná i roky. Ladíte každý detail, dáváte do něj kus sebe… a když přijde den spuštění, zájem je Přečíst
Co to je upsell a jak ho efektivně využít

Co to je upsell a jak ho efektivně využít? 

Chcete zvýšit průměrnou hodnotu objednávky bez složitých kampaní a dalších nákladů? Vyzkoušejte upsell strategii, která promění běžný nákup v příležitost pro větší zisk. Stačí nabídnout Přečíst
Lektorka španělštiny ivana kudrnová (2)

Ivana Kudrnová: Začala učit online a dnes prodává tisíce kurzů pomocí SimpleShopu

„Najdu si klienty? Bude můj produkt úspěšný? Zvládnu to?“ Otázky, které si klade většina podnikatelů na volné noze. A Ivana Kudrnová, lektorka španělštiny, nebyla výjimkou. Přečíst
Od zubařského křesla k online kurzům jak dětská lékařka rozjela podnikání se simpleshopem (2)

Od zubařského křesla k online kurzům: Jak dětská lékařka rozjela podnikání se SimpleShopem?

Jak skloubit lékařskou praxi, rodinu a ještě k tomu předávat odborné zkušenosti dál? Dětská zubní lékařka, manželka a maminka dvou dětí, MDDr. Bačová Macáková Veronika, Přečíst
Udělejte si plán klíč k úspěšnému startu tvůrčího byznysu ve 4 krocích

Udělejte si plán: Klíč k úspěšnému startu tvůrčího byznysu ve 4 krocích

Na sociálních sítích se často objevují příběhy tvůrců, kteří během pár dní vydělali tisíce dolarů na svém prvním digitálním produktu. Snadno to pak vypadá, že Přečíst
5 kroků, jak nastartovat úspěšný prodej digitálního produktu co funguje a co selhává

5 kroků, jak nastartovat úspěšný prodej digitálního produktu? Co funguje a co selhává?

Prodávat online kurz, e‑book nebo sérii videí dnes může začít prakticky kdokoli. Stačí nápad, odhodlání a nástroj, který vám prodej usnadní. Ale úspěch nepřichází jen Přečíst
Kopie návrhu kopie návrhu zjistěte, jak využít instagram k propagaci prodejního formuláře a oslovit nové zákazníky (1)

Prodávejte snadno s prodejní stránkou od SimpleShopu

Je možné prodávat digitální produkty, ať už v podobě e-booků, kurzů nebo třeba vstupenek, bez toho, abyste měli vlastní web? Dobrou zprávou je, že ano. Přečíst
Od prvního tábora k videokurzům jak sportfitt vybudoval kurzy pro učitele a trenéry (1)

Od prvního tábora k videokurzům: Jak Sportfitt vybudoval kurzy pro učitele a trenéry

Jak vybudovat podnikání na dětském sportování a postupně ho rozšířit do online prostředí? Organizace Sportfitt je příkladem, že i z jednoho příměstského tábora se může Přečíst
Zjistěte, jak využít instagram k propagaci prodejního formuláře a oslovit nové zákazníky

Zjistěte, jak využít Instagram k propagaci prodejního formuláře SimpleShop a oslovit nové zákazníky

Vytvořili jste skvělý e-book nebo třeba kurz a chcete ho začít nabízet zákazníkům? Jedním z nejjednodušších způsobů, jak na to, je prodej prostřednictvím prodejního formuláře. Přečíst
Jak na úspěšný prodej produktů nebo služeb

Jak na úspěšný prodej produktů nebo služeb?

I když budete mít dokonale vyladěný produkt nebo službu, automaticky to bohužel neznamená, že budete úspěšní. Kromě kvalitního prodeje či služby je totiž zcela klíčové Přečíst
Kopie návrhu získejte větší prodeje díky e-mail marketingu

Získejte větší prodeje díky e-mail marketingu

Pro e-commerce hráče představuje e-mailing jednoduchý nástroj, díky kterému zůstávají v kontaktu se svými zákazníky. Průměrná návratnost investice (ROI) do tohoto marketingového kanálu navíc leckdy Přečíst
6 nejčastějších chyb, kvůli kterým přicházíte o zákazníky

6 nejčastějších chyb, kvůli kterým přicházíte o zákazníky

Nemáte svůj web přizpůsobený pro mobilní zařízení? Anebo se setkáváte s tím, že se vaši zákazníci na vašem webu nebo e-shopu špatně orientují? Pak je Přečíst
Kopie návrhu jak na online podnikání při zaměstnání

Tipy na podnikání aneb možnosti a výhody prodeje digitálních produktů

Česká republika by se dala nazvat zemí podnikatelů. Podle dostupných údajů z roku 2024 bylo v Česku evidováno celkem 1,16 milionu OSVČ, což je historicky Přečíst
Jak na online podnikání při zaměstnání

Jak na online podnikání při zaměstnání?

Hledáte možnost přivýdělku k zaměstnání nebo chcete začít podnikat v oboru, který vás baví, bez toho, abyste museli opustit stávající práci? V tom případě se Přečíst

Stále váháte?

Za zkoušku nic nedáte. Aspoň ne u nás.
Bez závazků a bez háčků.