Close

Nastavení trekovacích a konverzních nástrojů

Políčka pro vložení UA kódu z vašeho účtu v Google Analytics, trekovacích a konverzních kódů najdete v Nastavení → Prodej → Trekovací / konverzní nástroje.

Aby měření správně fungovalo, je zároveň nutné vložit UA kód i přímo na vaše stránky.

Kód pro vložení formuláře

Aby se v nastavení trekování a konverzí projevily všechny aktuální úpravy systému, je potřeba používat nové kódy prodejních formulářů. Najdete je v detailu každého produktu:

Trekování

V Nastavení → Prodej → Trekovací nástroje vyplňte UA kód z Google Analytics NEBO vlastní trekovací kód. Ten získáte z nástroje, který pro trekování používáte (Sklik, Google Ads apod.). Nevkládejte oba kódy zároveň.

Měření konverzí

Měření konverzí pro všechny produkty

V Nastavení → Prodej → Konverzní nástroje vyplňte UA kód z Google Analytics NEBO vlastní konverzní kód. Ten získáte z nástroje, který pro měření konverzí používáte (Sklik, Google Ads apod.). Nevkládejte oba kódy zároveň.

Měření konverzí pro konkrétní produkt

V detailu produktu přejděte na záložku Ostatní. Do políčka Konverzní kódy vložte příslušný kód z nástroje, který pro měření používáte. Pokud používáte FB pixel, vložte jeho kód do tohoto políčka.

V konverzním kódu můžete použít proměnné, které jsou uvedeny pod políčkem. Pomocí zástupných znaků se budou v rámci měření konverzí přenášet údaje o uhrazené částce a čísle objednávky.