Close

SimpleShop WP plugin – nejčastější otázky

Co dělat v případě potíží se SimpleShop pluginem pro WordPress nebo členskými sekcemi? Připravili jsme pro vás přehled obvyklých problémů, na které můžete při nastavení členských sekcí narazit.

V samostatném článku najdete informace ohledně nastavení členských sekcí vytvořených na šabloně MioWeb.

Nenačítají se členské sekce u produktu v SimpleShopu

1) Obnovte seznam členských sekcí u produktu:

2) Zkontrolujte, zda máte nainstalovanou aktuální verzi pluginu.

3) Zkontrolujte propojení pluginu v Nastavení → Propojení → Jiné systémy – WordPress:

Nevytvořil se nový uživatel

Zkontrolujte, zda máte správně propojené stránky se svým účtem v SimpleShopu. Problémem může např. být změna protokolu z http na https.

Novému uživateli nepřišly přihlašovací údaje

Uživatel je vytvořen ve WP, ale nedorazil mu e-mail s přihlašovacími údaji. Pokud je e-mail odeslán z vašich stránek, ale nedorazí k zákazníkovi, bude problém pravděpodobně na straně zákazníka. E-mail může spadnout např. do spamu. Pro sledování odchozích e-mailů z WP si nainstalujte plugin WP Mail Log (najdete ho ve WP v knihovně pluginů).

Návštěvník se po přihlášení dostal do administrace uživatele

1) V nastavení pluginu můžete určit stránku, na kterou se uživatel dostane po přihlášení:

2) V e-mailu pro nového uživatele nastavte přesměrování na rozcestník nebo jinou požadovanou stránku.

Jak vytvořit rozcestník

Jak nastavit přesměrování

 

Nenašli jste odpověď na svůj konkrétní problém? Pošlete nám podklady na info@simpleshop.cz, rádi vám s řešením pomůžeme.