Co je v SimpleShopu nového

Změny a novinky, které se v našem systému udály

2023

Prosinec

  • Provedli jsme kosmetické úpravy tmavého režimu.
  • Opravili jsme zobrazení štítku o projektové identitě v nastavení vlastní odesílací e-mailové adresy.
  • Opravili jsme hlídač obratu pro neplátce, aby započítával pouze tuzemské doklady. 
  • Odebrali jsme ze systému fonty, které nikdo nepoužíval.
  • Upravili jsme práci s univerzální tiskárnou používanou pro kontrolu vstupenek a voucherů.
  • Zrušili jsme původní stránku Nastavení → Prodej → Propojená zařízení a vytvořili novou: Nastavení → Napojení → Propojená nařízení.
  • Připravili jsme systém na daňové změny, které jsou účinné k 1. lednu 2024.
  • Aktualizovali jsme mobilní aplikaci SimpleTicket na verzi 1.3.0. V ní je přepracováno přihlašování prostřednictvím QR kódu tak, aby bylo v souladu s webovou aplikací SimpleShop, přes kterou je teď také možné zařízení odhlásit.

Listopad

  • Do našeho API jsme přidali nový parametr store u variant produktů.
  • Opravili jsme projektové identity tak, aby byly správně přiřazovány k fakturám, které se tvoří z objednávek vystavených v SimpleShopu.
  • Přidali jsme validaci do funkce Splatnost u produktu, aby v políčku pro zadání datumu nebylo možné nastavit datum delší než jeden rok.
  • Upravili jsme stránku s aktivací partnerských vstupenek a doplnili jsme automatické předvyplnění e-mailu, na který má být partnerská vstupenka zaslána.
  • Pro lepší přehlednost jsme do systému přidali pop-up, který se zobrazí při změně plátcovství DPH a upozorní na další související důležité kroky.
  • Opravili jsme zobrazení tabulky s poplatky pro doklady v cizí měně.
  • Opravili jsme zobrazení detailu dokladu u vstupenek a prodeje na jméno.
  • O chlup jsme zase vyladili tmavý vzhled aplikace.
  • Opravili jsme odečítání počtu kusů po zakoupení produktu při jeho napojení košíčkem.
  • Nasadili jsme ošetření, které zabrání opětovnému uložení jedné objednávky.
  • Smazali jsme nepotřebné věci v naší databázi.
  • Přepracovali jsme načítání formuláře tak, aby se vůbec neposílaly dotazy na server, pokud kód nebude obsahovat ID formuláře.

Říjen

  • Připravili jsme pro SimpleShop testovací verzi tmavého režimu! 🥳 Dark mode si prozatím může nastavit vybraná skupina uživatelů. Chcete do ní také patřit? 🙂
  • Přidali jsme cron, který 4x denně kontroluje, zdali nemá zákazník ve svém účtu v Stripe uhrazenou platbu, která v SimpleShopu stále svítí jako neuhrazená. 
  • Pro plátce DPH a identifikované osoby jsme přidali do Přehledů tlačítko, které umí přepnout mezi přehledy s DPH a bez DPH.
  • Do nastavení každého produktu jsme přidali políčko pro možnost nastavení konkrétního data splatnosti produktu. Nastavit lze také splatnost podle dnů od provedení objednávky.
  • Opravili jsme přesměrování v případě, kdy se nepodaří uložit nastavení produktu. Nově přesměrováváme přímo na záložku, kde chyba vznikla.
  • Pokud si uživatel změní heslo, bude automaticky odhlášen ze všech zařízení, na kterých byl přihlášen.
  • Sjednotili jsme zobrazování nadpisů v aplikaci.
  • Proběhla menší úprava zobrazení webfaktury na mobilu.
  • Opravili jsme výpočet počtu objednávek pro přehled Kdo koupil pro případy, kdy mají objednávky více prodejů na jméno.
  • Opravili jsme drobečkovou navigaci u upomínek v projektových identitách.
  • Pro jednodušší nastavení a jednotnost s ostatními platebními branami jsme přesunuli GoPay, PayPal a ThePay 1.0 do Nastavení → Rozšíření.
  • Odstranili jsme zastaralé způsoby pro uhrazení faktur a odesílání e-mailů přes API.
  • Aktualizovali jsme WordPress plugin na verzi 2.9.1.

Září

  • Upravili jsme pop-upy s novinkami v mobilním zobrazení tak, abyste si je mohli nerušeně prohlížet.
  • Zapracovali jsme několik drobných úprav nového vzhledu.
  • Proběhly technické úpravy na pozadí (+ nějaký ten refactoring).
  • Upravili jsme zobrazování náhledu dokladu při vypnuté webfaktuře.
  • No a další drobné úpravy a vylepšení jsou taková třešnička na dortu. 🙂

Srpen

  • Přidali jsme ošetření, aby úhrada dokladu nešla nastavit bez uvedení data zaplacení.
  • Seznam zemí v prodeji do zemí jsme přeložili do češtiny. 
  • Aplikovali jsme správný font prodejního formuláře i na stránky po objednání/uhrazení.
  • Odstranili jsme nepoužívaný kód pro poskytování naší brány a našeho účtu pro platbu koncových zákazníků prodejcům.

Červenec

  • Smazali jsme nepotřebný kód.

Červen

  • Vyladili jsme párování plateb v cizích měnách.  
  • Ošetřili jsme obnovení seznamů e-mailingových nástrojů u produktu v případě, že je napojení chybné (špatný e-mail/API klíč).
  • Spravili jsme zasílání štítků do MailChimpu. 
  • Opravili jsme zobrazování tučného fontu Open Sans na prodejních stránkách. 
  • Přidali jsme upozornění do prohlížeče Internet Explorer, že činnost našich aplikací v něm může být omezena (už dávno není podporován ani námi, ani Microsoftem).  
  • Změnili jsme technologický proces odesílání e-mailů k objednávkám z prodejních formulářů.