Co je v SimpleShopu nového

Změny a novinky, které jsou v našem systému.

2023

Říjen

  • Připravili jsme pro SimpleShop testovací verzi tmavého režimu! 🥳 Dark mode si prozatím může nastavit vybraná skupina uživatelů. Chcete do ní také patřit? 🙂
  • Přidali jsme cron, který 4x denně kontroluje, zdali nemá zákazník ve svém účtu v Stripe uhrazenou platbu, která v SimpleShopu stále svítí jako neuhrazená. 
  • Pro plátce DPH a identifikované osoby jsme přidali do Přehledů tlačítko, které umí přepnout mezi přehledy s DPH a bez DPH.
  • Do nastavení každého produktu jsme přidali políčko pro možnost nastavení konkrétního data splatnosti produktu. Nastavit lze také splatnost podle dnů od provedení objednávky.
  • Opravili jsme přesměrování v případě, kdy se nepodaří uložit nastavení produktu. Nově přesměrováváme přímo na záložku, kde chyba vznikla.
  • Pokud si uživatel změní heslo, bude automaticky odhlášen ze všech zařízení, na kterých byl přihlášen.
  • Sjednotili jsme zobrazování nadpisů v aplikaci.
  • Proběhla menší úprava zobrazení webfaktury na mobilu.
  • Opravili jsme výpočet počtu objednávek pro přehled Kdo koupil pro případy, kdy mají objednávky více prodejů na jméno.
  • Opravili jsme drobečkovou navigaci u upomínek v projektových identitách.
  • Pro jednodušší nastavení a jednotnost s ostatními platebními branami jsme přesunuli GoPay, PayPal a ThePay 1.0 do Nastavení → Rozšíření.
  • Odstranili jsme zastaralé způsoby pro uhrazení faktur a odesílání e-mailů přes API.
  • Aktualizovali jsme WordPress plugin na verzi 2.9.1.

Září

  • Upravili jsme pop-upy s novinkami v mobilním zobrazení tak, abyste si je mohli nerušeně prohlížet.
  • Zapracovali jsme několik drobných úprav nového vzhledu.
  • Proběhly technické úpravy na pozadí (+ nějaký ten refactoring).
  • Upravili jsme zobrazování náhledu dokladu při vypnuté webfaktuře.
  • No a další drobné úpravy a vylepšení jsou taková třešnička na dortu. 🙂

Srpen

  • Přidali jsme ošetření, aby úhrada dokladu nešla nastavit bez uvedení data zaplacení.
  • Seznam zemí v prodeji do zemí jsme přeložili do češtiny. 
  • Aplikovali jsme správný font prodejního formuláře i na stránky po objednání/uhrazení.
  • Odstranili jsme nepoužívaný kód pro poskytování naší brány a našeho účtu pro platbu koncových zákazníků prodejcům.

Červenec

  • Smazali jsme nepotřebný kód.

Červen

  • Vyladili jsme párování plateb v cizích měnách.  
  • Ošetřili jsme obnovení seznamů e-mailingových nástrojů u produktu v případě, že je napojení chybné (špatný e-mail/API klíč).
  • Spravili jsme zasílání štítků do MailChimpu. 
  • Opravili jsme zobrazování tučného fontu Open Sans na prodejních stránkách. 
  • Přidali jsme upozornění do prohlížeče Internet Explorer, že činnost našich aplikací v něm může být omezena (už dávno není podporován ani námi, ani Microsoftem).  
  • Změnili jsme technologický proces odesílání e-mailů k objednávkám z prodejních formulářů.