Co je v SimpleShopu nového

Změny a novinky, které se v našem systému udály

2024

Červen

  • Nasadili jsme novou podobu stránky Přehledy. Hlavním prvkem stránky zůstává graf příjmů za poslední 3 roky. Další tabulky a přehledy jsme schovali pod příslušná tlačítka. 
  • Nově generujeme na doklady QR kódy i pro další měny, než jen Kč, EUR a USD.
  • V přehledu Kdo koupil jsme přidali sloupeček “Storno”.
  • Kolem QR kódů na vstupenkách a voucherech jsme přidali bílý rámeček, aby je bylo možné pohodlně skenovat i v tmavém módu.
  • Také jsme upravili chování vstupenek a voucherů, které mají teprve platit. V systému se teď ukazují jako platné v budoucnu, nikoliv jako neplatné.
  • Mobilní aplikaci SimpleTicket jsme aktualizovali na novou verzi 1.3.3 a aktualizace se týkala rozložení offline statistik
    • Najdete zde nové kategorie: neuplatněné, uplatněné, mimo platnost, stornované a neuhrazené.
    • Každá kategorie má u sebe ikonku otazníku, pod kterým je podrobněji uvedeno, co do které kategorie spadá.
    • Stornované vstupenky se netváří jako neplatné, ale opravdu jako stornované.

Květen

  • Přidali jsme možnost vytvořit další list ke každému typu dokladu. Text na dalším listu je možné libovolně editovat bez znalosti HTML. Zobrazí se v systému v detailu dokladu a také jako další stránka při zobrazení dokladu ve formátu PDF.
  • Do seznamu všech dokladů a objednávek jsme doplnili nové filtry a záložky. S těmi jsme si pohráli víc a poslední záložku je možné přepínat na zobrazení dokladů Stornovaných, Archivovaných nebo Přeplatků a nedoplatků.
  • Záložku pro vyhledávání najdete pod ikonkou lupy.
  • Vrátili jsme zpět možnost stažení dokladu ve formátu PDF v detailu dokladu.
  • Upravili jsme propisování 12% sazby DPH do exportu do Pohody. Teď se propisuje jako sazba aktuální snížená.
  • Změnili jsme vzhled pro listování stránek a také zobrazování součtů částek, které jsou v seznamu objednávek a všech dokladů.

Duben

  • Nově jsme umožnili firmám vytvořit až 20 projektových identit (namísto původních 5).
  • Přidali jsme možnost zobrazit všechny související doklady na webfaktuře i v rámci mobilního zobrazení.
  • Nově lze ve všech kalendářích v aplikaci i v prodejních formulářích listovat po měsících i letech.
  • Zavedli jsme ošetření, které zabrání vytvoření další platby u platebních bran u již uhrazeného dokladu.
  • Aktualizovali jsme mobilní aplikaci SimpleTicket na verzi 1.3.2., ve které jsme sjednotili vzhled aplikace s aplikací Vyfakturuj.cz.
  • V prodejních formulářích jsme doplnili chybějící překlady některých chybových hlášek.
  • Odebrali jsme ze systému možnost tvořit prodejní formuláře ve starém vzhledu (vzhled formuláře verze 1).

Březen

  • Platební metody jsme doplnili o Apple Pay a Google Pay. Samostatně je můžete nastavit pro platební brány Comgate, GoPay, Global Payments a ThePay 2.0. 
  • V případě platebních bran Stripe a Pays je Google Pay a Apple Pay pouze součástí platební metody platba kartou.
  • Přidali jsme možnost skrýt QR kód na stránce po objednání.
  • V prodejním formuláři nově překládáme do cizích jazyků i datepicker.
  • Aktualizovali jsme partnerské vstupenky tak, aby nebylo možné vytvořit více partnerských vstupenek, než jich je skladem.
  • Aktualizovali jsme mobilní aplikaci SimpleTicket na verzi 1.3.1, aby splňovala technické požadavky pro vystavení v App Store.

Únor

  • V nastavení fakturačních údajů můžete nově zadat kontaktní údaje, které se mají zobrazovat na dokladech.
  • V seznamu faktur v záložce Hledat teď můžete filtrovat doklady vystavené v režimu OSS.
  • Přidali jsme ošetření, které nedovoluje smazat číselnou řadu, která je stále používaná u pravidelných faktur nebo produktů.
  • U České spořitelny párujeme příchozí platby také na základě notifikačních e-mailů v angličtině.
  • U prodeje na jméno jsme zrušili políčko Druhá pozice. Případný text v tomto políčku byl převeden na jednořádkový text.
  • Zpřísnili jsme validaci datumů, aby nebylo možné v aplikaci zadat nesmyslné datum.
  • Do kontrolního hlášení už negenerujeme identifikátor datové schránky, jelikož pro něj finanční správa zrušila parametr.
  • Tím pádem jsme odebrali pole pro zadání identifikátoru datové schránky v nastavení účetních údajů. 
  • Zákazníkům, kteří si nastavují vlastní odesílací adresu pomocí DKIM, jsme doplnili informace k DMARC (slouží k validaci e-mailových zpráv).

Leden

  • Změnili jsme názvosloví pro provizi za SimpleShop na poplatek za SimpleShop.
  • Zvýšili jsme strop poplatku za SimpleShop na 2 000 Kč + DPH.
  • Pro ulehčení práce jsme do políčka pro vyhledávání přidali křížek pro rychlé odmazávání textu.
  • Opravili jsme validaci (ověřování) pro zadávání DPH u variant produktu, aby bylo možné zadat pouze kladné celé číslo.
  • Opět jsme malinko ladili tmavý vzhled.
  • Upravili jsme tabulku “Moje firmy” tak, aby se dobře zobrazovaly také firmy s dlouhým názvem.
  • V administraci SimpleShopu jsme pro lepší přehlednost přejmenovali “Seznam objednávek” na “Objednávky” a “Seznam faktur” na “Všechny doklady”.
  • API dokumentaci jsme doplnili o parametry pro uhrazení dokladu (datum a částka).
  • U projektových identit jsme opravili rozesílání upomínek.
  • Nasadili jsme do systému změny v DPH platné od 1. 1. 2024.
  • Výchozí sazbu pro e-booky jsme nastavili na 0 % z původních 10 %.