Co to je upsell a jak ho efektivně využít?

Chcete zvýšit průměrnou hodnotu objednávky bez složitých kampaní a dalších nákladů? Vyzkoušejte upsell strategii, která promění běžný nákup v příležitost pro větší zisk. Stačí nabídnout zákazníkům lepší variantu produktu, o který už mají zájem. V článku vám ukážeme, jak na to jednoduše a efektivně se SimpleShopem.
Zjistěte, jak využít Instagram k propagaci prodejního formuláře SimpleShop a oslovit nové zákazníky

Vytvořili jste skvělý e-book nebo třeba kurz a chcete ho začít nabízet zákazníkům? Jedním z nejjednodušších způsobů, jak na to, je prodej prostřednictvím prodejního formuláře. Ten můžete umístit nejen na své webové stránky, ale také ho propagovat na Instagramu a dostat tak svůj produkt k neuvěřitelně širokému publiku.
Získejte větší prodeje díky e-mail marketingu

Pro e-commerce hráče představuje e-mailing jednoduchý nástroj, díky kterému zůstávají v kontaktu se svými zákazníky. Průměrná návratnost investice (ROI) do tohoto marketingového kanálu navíc leckdy dosahuje stovky až tisíce procent. Objevte kouzlo e-mailingu a zjistěte, které strategie jsou napříč e-commerce populární.
Jak napsat úspěšný blogový článek?

Chcete vědět, jak napsat článek, který si zamilují vaši čtenáři i vyhledávače? Poradíme vám, na jaké body se zaměřit. Copywriteři se shodují na tom, že nejvíce času nevěnují samotnému psaní článku…
Jak na působivou instagramovou stránku s odkazem v biu?

Věděli jste, že Instagram celosvětově používají více než 1,3 miliardy lidí a v České republice jsou evidovány zhruba 4 miliony aktivních uživatelů?
Copywriter přibližuje svou práci: Co je to copywriting a jak napsat chytlavé texty?

Definicí copywritingu je tvorba obsahových, reklamních a marketingových textů, jejichž cílem je navést čtenáře k požadované akci. Co to ale znamená v praxi? Hodiny rešerší…
Proč je důležité tvořit komunitu kolem značky nebo produktu?

V dnešní době, kdy si může vlastní značku zřídit prakticky kdokoliv, je budování silné komunity kolem vašeho brandu důležitější než kdykoliv předtím.
Jak na prodej a stanovení ceny online kurzu?

Máte zkušenosti a vědomosti, o které byste se rádi podělili s ostatními? Pravděpodobně připravujete svůj první online kurz a přemýšlíte, jak a za kolik jej dostat k zákazníkům. Možností prodeje na internetu je celá řada. Pamatujte, že ideální je platforma, která je …
Podrobný návod, jak začít na sociálních sítích

V dnešní době jsou sociální sítě nedílnou součástí životů většiny lidí. Lidé je využívají jako komunikační kanál.
Účty na sociálních sítích: Proč je méně více?

Více než polovina lidí na celém světě používá sociální sítě. Díky tomuto fenoménu můžete svůj produkt, firmu nebo značku dostat k více zákazníkům. Abyste byli úspěšní, je ale potřeba vybrat správné sociální sítě. Proč je lepší mít účty pouze na 2 až 3 platformách?
