Co to je upsell a jak ho efektivně využít? 

Co to je upsell a jak ho efektivně využít

Chcete zvýšit průměrnou hodnotu objednávky bez složitých kampaní a dalších nákladů? Vyzkoušejte upsell strategii, která promění běžný nákup v příležitost pro větší zisk. Stačí nabídnout zákazníkům lepší variantu produktu, o který už mají zájem. V článku vám ukážeme, jak na to jednoduše a efektivně se SimpleShopem.

Získejte větší prodeje díky e-mail marketingu

Kopie návrhu získejte větší prodeje díky e-mail marketingu

Pro e-commerce hráče představuje e-mailing jednoduchý nástroj, díky kterému zůstávají v kontaktu se svými zákazníky. Průměrná návratnost investice (ROI) do tohoto marketingového kanálu navíc leckdy dosahuje stovky až tisíce procent. Objevte kouzlo e-mailingu a zjistěte, které strategie jsou napříč e-commerce populární. 

Jak napsat úspěšný blogový článek?

Kopie návrhu jak na působivou instagramovou stránku s odkazem v biu

Chcete vědět, jak napsat článek, který si zamilují vaši čtenáři i vyhledávače? Poradíme vám, na jaké body se zaměřit. Copywriteři se shodují na tom, že nejvíce času nevěnují samotnému psaní článku…

Jak na prodej a stanovení ceny online kurzu?

Jak na prodej a stanovení ceny online kurzu

Máte zkušenosti a vědomosti, o které byste se rádi podělili s ostatními? Pravděpodobně připravujete svůj první online kurz a přemýšlíte, jak a za kolik jej dostat k zákazníkům. Možností prodeje na internetu je celá řada. Pamatujte, že ideální je platforma, která je …

Účty na sociálních sítích: Proč je méně více?

Ss obrázky na blog (10)

Více než polovina lidí na celém světě používá sociální sítě. Díky tomuto fenoménu můžete svůj produkt, firmu nebo značku dostat k více zákazníkům. Abyste byli úspěšní, je ale potřeba vybrat správné sociální sítě. Proč je lepší mít účty pouze na 2 až 3 platformách?