Jana Dolejšová, marketérka na volné noze

Jana dolejšová, marketérka na volné noze

Jana Dolejšová je marketérka na volné noze, která miluje cestování a sport, bez kterého si život nedokáže představit. Profesně se Jana věnuje marketingu především v oblasti služeb, který ji baví hlavně díky své komplexnosti a rozmanitosti.

Odkud pocházíte a čemu se věnujete? Představte si situaci: Na konferenci TEDx stojí řečník a má mluvit o Vás. Co řekne?

Pocházím ze Šternberka, který si hodně lidí plete se Štramberkem, profesně se věnuju marketingu a baví mě cestovat, zpívat, číst, sportovat a jíst. A kdyby o mně někdo mluvil na TEDxu? Uff, na to jsem moc velkej introvert, to bych nikdy nepřipustila.

Řekněme, že nabízím skvělou službu, kterou ale nikdo nekupuje. Když se rozhodnu na Vás obrátit s žádostí o pomoc, tak jaký bude další postup?

V první řadě začneme pátrat. Těch věcí, co jsou špatně, může být celá řada. Novým klientům vždycky nejprve pošlu brief se spoustou všetečných otázek, na které potřebuju znát odpověď. Už jen to, že si na to udělají čas a zamyslí se nad nimi, je mnohdy nasměruje ještě předtím, než vůbec začneme spolupracovat. Pak záleží, na jaké formě spolupráce se domluvíme. Někomu více vyhovují (ne)pravidelné konzultace, aby získal nové nápady, jiný úhel pohledu, zpětnou vazbu na své dosavadní marketingové aktivity, nebo náměty, jak je posunout dál. Někdo zas potřebujte stratéga, co si celý marketing vezme na povel, dá tomu hlavu a patu a celé to odřídí, ať už s týmem externistů, nebo interních lidí.

Jedním z Vašich klientů je i advokátní kancelář eLegal. Jak jste se tam dostala a co máte na starost?

To je dlouhý příběh, ale ve zkratce mě do toho uvrtali moje sestra a můj přítel, kteří stáli u zrodu eLegalu a potřebovali pomoc s marketingem. Docela dlouho jsem se jim bránila, protože jsem si nechtěla do osobních vztahů pouštět business, ale nakonec mě udolali. Stavěli jsme tenkrát eLegal úplně z nuly a to mě vždycky na projektech baví nejvíc. Navíc advokacie v té době, co se marketingu a komunikace týče, nebyla zrovna progresivním oborem. Byla pro nás výzva to změnit a myslím, že se to podařilo. Baví mě sledovat, jak čím dál víc advokátních kanceláří umí právo pojmout moderně, lidsky a inovativně.

Jak v eLegalu používáte SimpleShop? Využíváte ho i ve vlastních pracovních aktivitách mimo eLegal?

Loni jsme spouštěli nový web a hledali řešení, které nám umožní snadné registrace na školení a webináře nebo přístup k jejich záznamům. SimpleShop nám doporučilo několik lidí, u kterých jsem si jistá, že nedávají doporučení jen tak ledasčemu. Používám ho ještě u jednoho svého klienta, také na registrace na různé workshopy apod.

Ve Vašem Biu na Twitteru píšete, že jste ekoteroristka. Co to znamená?

To je samozřejmě nadsázka. Nemám u lidí ráda bezohlednost nejen vůči sobě navzájem, ale taky vůči přírodě. Nejsem žádný fanatik, co radši umře žízní, než by si koupil vodu v PETce, ale snažím se zkrátka sama za sebe dělat maximum pro to, aby tahle planeta byla obyvatelná i pro další generace. A cestou něžného terorizování se k tomu pokouším vést i své blízké okolí.

Přečtěte si naše další články

Dominika se stará o naše blogy a svět onlinu. Volný čas ráda tráví v přírodě se svým psem Marleym, na tenisovém kurtu nebo někde na cestách. Letenky uloví dřív, než přistanou na webu.
Dominika Kostrhonová

Skvělý článek, co říkáte?

Aby vám žádný další neutekl, nechejte nám na sebe e-mail.

Přečtěte si také

Na podobné téma jsme napsali spoustu článků.
Tady je několik z nich

Chcete prodávat efektivněji řiďte se podle marketingové strategie stdc (6)

Chcete prodávat efektivněji? Řiďte se podle marketingové strategie STDC

Pokud potřebujete porozumět potřebám, preferencím a chování svých zákazníků při nakupování, je potřeba vědět, z jakých fází se nákupní proces skládá a co je pro Přečíst
Co je to persona a jak vám pomůže v prodeji

Co je to persona a jak vám pomůže v prodeji?

Persona je marketingový nástroj, který vám pomůže oslovit konkrétní zákazníky. Je mnohem specifičtější než cílová skupina. Přečíst
Online kurzy jako nastartování vašeho podnikání (2)

Všeobecné obchodní podmínky a GDPR nejen pro e-shopy

Prodáváte online? Máte, případně uvažujete o e-shopu? Věděli jste, že ze zákona musí váš prodejní web obsahovat určité náležitosti? Přečíst
Ss blog náhledovky (10)

Základy měření návštěvnosti a konverzí na webu pro začátečníky

V dnešní době by každého, kdo provozuje webové stránky měla zajímat návštěvnost webu. V tomto článku si povíme, jak začít. Přečíst
Ss blog náhledovky (2)

Top 5 prodejních formulářů za rok 2023

Rok 2023 v SimpleShopu? Opět to byla jízda! Své produkty prostřednictvím našeho prodejního formuláře prodávalo přes ... Přečíst
Ss blog náhledovky (7)

5 tipů, jak vytvořit online kurz s Janou Valentovou

Před tvorbou jakéhokoliv kurzu si zjistěte, jaká je nabídka a poptávka. Také je dobré vybrat takové téma, které bude stále aktuální... Přečíst
Ss blog náhledovky (4)

Nejzajímavějších 6 prodejních formulářů SimpleShop za rok 2022

SimpleShop má už přes 8 000 aktivních uživatelů. A jelikož se s naším prodejním formulářem dá kouzlit, vybrali jsme 6 nejzajímavějších formulářů. Přečíst
Ss blog náhledovky (8)

Pavel Ungr, SEO a marketingový konzultant

Pavel Ungr se věnuje SEO a inbound marketingu. Pokud řešíte technické problémy, špatnou indexaci nebo nevhodnou informační strukturu Přečíst
Jana dolejšová, marketérka na volné noze

Jana Dolejšová, marketérka na volné noze

Jana Dolejšová je marketérka na volné noze, která miluje cestování a sport, bez kterého si život nedokáže představit. Přečíst
Ss blog náhledovky (9)

Jak na budování a řízení vztahů se zákazníky ve 3 krocích?

Sbíráte data o vašich klientech? Poznáte-li jejich veškeré tužby a tajná přání, tak budete nejlépe vědět, jakou nabídku na ně směrovat. A pak jednoduše nemůžete Přečíst
Ss blog náhledovky (11)

Jak vybudovat úspěšný e-shop? | Rozhovor s Gábi Krolákovou

Gábi je stratég a e-commerce mentorka, která pomáhá podnikatelkám budovat úspěšné e-shopy. Učí ženy, jak se svým online obchodem růst a díky tomu si splnit Přečíst
Ss obrázky na blog náhledovky (5)

Jak na online kurz?

Vezměte telefon, zapněte kameru a začněte točit. Potom vše nasaďte na web a voilà, online kurz je na světě! Přečíst
Ss obrázky na blog náhledovky

Podrobný návod, jak začít na sociálních sítích

V dnešní době jsou sociální sítě nedílnou součástí životů většiny lidí. Lidé je využívají jako komunikační kanál. Přečíst
Kristýna maková cesta k úspěšné copywriterce a 6 rad pro autentické psaní (3)

Kristýna Maková: Cesta k úspěšné copywriterce a 6 rad pro autentické psaní

A jak autentických textů dosáhnout? Se svými klienty (zadavateli) mluvte, nevymýšlejte si za ně. Přečíst
Ss obrázky na blog (13)

4T pro ideální volbu online kurzu

V posledních několika letech získaly online kurzy na oblibě. Je o ně velký zájem nejen ve světě. Poptávka se začíná zvyšovat i v České republice. Přečíst

Stále váháte?

Za zkoušku nic nedáte. Aspoň ne u nás.
Bez závazků a bez háčků.